Johanna

Nu sitter vi här med en varsin dator framför ögonen i mitt kök och ser lite töntiga ut. Snart ska jag laga middag till mig och min bror och efter det drar jag till löpar träningen. Synd att inte Alex kommer får du kunde vi sprungit i vår egen takt och prata. Hon kommer faktiskt inte komma någon torsdag för hon har simmning bajs på dig.
Juste imorgon ska jag på Sandras fest eller vad man kallar det, ska bli jättekul för jag träffar ju inte henne så mycket nu för tiden. Den där boken jag nämde i det tidigare inlägget stod det typ om Sandra ganska mycket. Vi har alltså känt varann innan vi äns kunde prata vi var två tjocka bebisar kan jag tala om för er.


en söt bild på Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0