buenos días

Hej. Igår innan jag gick och la mig så läste jag en bok som mamma har skrivit in massa saker som hände när vi var små. På en sida stod det så här: Natalie bet Jenny på dagis och skyllde på Jesper, och sen när jag kom hem så frågade mamma varför jag gjorde så och då sa jag bara för att det var roligt. Gud vad pinsam man var. En anna gång var vi bort bjudna och hela kvällen gick jag runt och sa att jag var hungrig och att jag ville ha glass. Haha stackars mamma och pappa. Om en stund möter jag upp Sofia och då drar vi till skolan.

Puss o kram


Fastnade inte direkt på bild just nu så fick ta en annan bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste tjejen :D

2011-05-05 @ 14:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0