Ett litet test

Vilken svordom använder du mest? Jag tror fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Kvart över 6 ungefär
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica eller något
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Båda
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Jag skulle spara men kanske en hund
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Aa jag har fått höra fler än en
Vad åt du till middag senast? Tonfisksallad
Kan du vissla? Halft typ
Tittade du på tecknat när du var liten? Det tror jag
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? I höstas till paris
Pratar du några andra språk? Lite spanska och engelska
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inte just nu men när jag blir äldre vill jag ha en text eller något på foten
Vad har du med dig in på bion? Godis,popcorn, mobil och väska
När sov du senast på golvet? I skolan i fredags, haha
Vilken är din favorit drink? Dricker inte!
Gillar du din boendesituation? Självklart
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7 eller 8 timmar kanske

 

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ganska
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Aa det händer 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14
Tror du på liv på andra planeter? Ähh inte direkt något
 jag tänker på men kanske

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det verkar roligt
Tycker du om att krama folk? Älskar
Äger du en digitalkamera? Ja och en system
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet intemen jag
har faktisktblivit jämförd med en ekorre
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ibland
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej skulle aldrig klara
 mig utan det
Är du mörkrädd? Ja det är jag faktiskt
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, hörlurar och ett leende
på läpparna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0