Skärholmen

Nu har jag kommit hem från skärholmen, där spenderade jag tiden med Filippa, Jojjo och Alex. Först fikade vi jag köpte en varm choklad med grädde och vinebröd Filippa köpte någon dricka och någon choklad bakelse. Dom andra stack till Mcdonalds och köpte varsin glass. Jag prövade att doppa Alex glass med min dricka och det blev ganska gott och det slutade med att Jojjo drack upp det. Sen gick vi runt och tittade på skolavslutningsklänningar. Jag hittade en ganska snygg på JC men jag tror det blir någon annan. 
Snart ska jag plugga lite spanska har terminsprov på torsdag känner på mig att det inte kommer gå så bra så jag måste nog sätta mig framför böckerna på direkten.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0