En vecka utan bloggning

Ni kanske har märkt att jag inte har bloggat på en vecka men jag har haft fullt upp och har varit jättetrött. Jag ska försöka komma upp på benen igen fast det kommer kanske bli lite svårt för vi åker ju till Madrid på onsdag.
Min vecka har varit jätterolig men jobbig träningar skolan och så. I söndags var vi på grönan det var skit kul jag Alex och Jojjo gick i spök huset och det var skit kul men läskigt måste göra om det. Twister var över en timme kö så vi hann tyvärr inte åka den. I fredags shoppade jag med mamma i stan och igår var vi och kollade på stockolmsmaraton och så sov Stella över här. Snart blir det fotbollsmatch så nu ska jag tagga.


sommarklänning

Min skolavslutningsklänning

Stella och jag

Stockolmsmaraton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0