Båt natt

Jag vet, jag har inte bloggat någonting under hela helgen. Men jag har haft fullt upp. Igår var det huddingeolympiaden jag kastade en boll på ca 15m inte så bra. Sen hämtade pappa mig och så åkte jag hem och gjorde i ordning mig. Sen gick vi ner till kajen till vår båt. Tänk att bara gå ca 100m från sitt hus och så är du framme vid båten. Sen slussade vi och åkte mot junibacken som vi la till vår båt vid. Mötte upp våra kompisar som hade varit på grönan. Sen gick vi till någon resturang/krog det var sjukt kul dom spelade jättebra musik och det var god mat. Goda drinkar som dom fixade åt oss också. Sen gick vi till våra kompisars båt och tittade på tv spådde varann och hade det mysigt. Jag gick ju upp vid halv sju så jag råka somna i min kompis famn. Sen gick jag till min båt när föreldrarna kom tillbaks och då somnade jag. Idag vaknade jag av att motorn stod på och då skulle vi ge oss av till båthamnen i fisksätra. Där lämnade vi båten tog någon gammal tunnelbana mot slussen och sen mot liljeholmen och då åt vi subway till frukost och nu sitter jag här hemma.


Jag fotade grönalund

söta Amanda

titta inte på mig titta på den söta tjejen åt höger

gulliga Melinda

våra skor

Haha Ronja och Amanda

Haha familjen långstrump

Amanda, Ronja och Hejla

Så söta Ronja, Astrid och Melinda

Tjejerna

Våra drinkar, gott!

Melinda

Fina tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0